Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie wil ons zweeds leren

  • willeke

    Hoi, mijn man en ik willen graag naar zweden verhuizen en willen daarvoor de taal goed kennen. Is er iemand in de omgeving Den Bosch / Utrecht / Zaltbommel die ons de taal bij kan brengen?

  • Björn

    Hallo Willeke,

    Ik ben een Zweed die in Holland woont. Ik ben werkzaam in de verzekeringsbranche. Ik woon echter in de achterhoek. Ik kan jullie online best van hulp zijn maar niet regelmatig bezoeken voor een cursus. Ik weet niet waar jullie heen gaan maar ik hoop de provincie (länd) Värmland. Das namelijk de meest culturele en muziekale (daar komen de grootste dichters en zangers vandaan) en het is qua natuur één van de mooiste provincies. Als ik jullie ergens mee van dienst kan zijn hoor ik het wel.

  • femke

    Hallo Bjorn,

    Jouw reactie op het bericht van Willeke is erg lang geleden maar ik probeer het toch. Mocht je nog in de achterhoek wonen, dan willen mijn vriend en ik graag met jou in contact komen. Wij wonen in Winterswijk en hebben serieuze plannen om naar Zweden te emigreren. Wellicht dat jij ons goed tips en dergelijk kan geven. Ik hoop dat je reageert!

    Groeten,

    Femke

    Björn schreef:

    >

    >

    > Hallo Willeke,

    >

    > Ik ben een Zweed die in Holland woont. Ik ben werkzaam in de

    > verzekeringsbranche. Ik woon echter in de achterhoek. Ik kan

    > jullie online best van hulp zijn maar niet regelmatig

    > bezoeken voor een cursus. Ik weet niet waar jullie heen gaan

    > maar ik hoop de provincie (länd) Värmland. Das namelijk de

    > meest culturele en muziekale (daar komen de grootste dichters

    > en zangers vandaan) en het is qua natuur één van de mooiste

    > provincies. Als ik jullie ergens mee van dienst kan zijn hoor

    > ik het wel.