Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vertalers gezocht

  • Mark de Ruiter

    Beste meneer van Zandwijk,

    als u nog een vertaler Pools zoekt, ik ben bereid u van dienst te zijn.

    met vriendelijke groet,

    Mark de Ruiter

  • NWE ACADEMY

    NWE ACADEMY is a well known Language Institution and School offering Linguistic Services Worldwide, our company provides all sorts of services which include tutoring, education, language courses, translations, interpretations, voice over work, website localization, and many related services.

    Our mission is simple; to ensure excellence is at the heart of everything we do, our goal and objective is to allow you to obtain the best results while learning a language, as well as when you partake in any of our other services.

    Over the past 10 years NWE ACADEMY TRANSLATION SERVICES has specialized in many different types of document translations (legal, medical, technical, financial, military, spiritual and others). We also provide website translations. Our company translates into over 150 languages, and has a global network of production facilities.

    Our team is comprised of in-house and freelance linguists, translators, interpreters, proofreaders, quality assurance managers, teachers and web programmers with a solid professional background in language translation, interpretation and instructing.

    NWE ACADEMY assures and guarantees the uppermost quality and confidentiality to all its clients. Whether you’re learning a Language our using any of our Services you can trust us to be discrete and protect your interests.

    We provide high quality services to individuals and all types of companies, we provide global services.

    Sincerely

    Miguel A Pantoja

    GENERAL MANAGER

    NWE ACADEMY

    MOBILE:011-5939-8901132

    US NUMBER 512-772-1969

    Skype: nwe.academy

    Webpage: www.nweacademy.com

    email: info@nweacademy.com

  • Murad

    L.S.,

    Langs deze weg mijn aanbod tot het vertalen vanuit het Engels/Nederlands naar het Turks en vice versa.

    Sedert 2 jaar heb ik ruime ervaring opbouw m.b.t. het zakelijke aspect van vertalen: zo ook een presentatie van een internationale creditmanagementbureau welke zijn roots wil vestigen in Istanbul.

    Ik hoor graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Murad

  • haustrate

    Good evening,

    We are a new company offering secretary and translations services on web.

    We are looking for translators frans>neederlands (who are able to invoice)

    Please visit our website www.monypen-e-team.biz

    Sorry for the only language in French. For the moment we are working only

    with the French part of World. Soon, we hope at the end of next year, we will

    provide our services to all.

    We will be really happy to have you feedback regarding our offer and hope that

    you will be enjoyed to join us.

    Kinds,

    Pascale HAUSTRATE

  • Nicole

    Geachte heer/mevrouw,

    natuurlijk weten wij niet of u nog steeds op zoek bent naar native speakers maar niet geschoten is altijd mis.

    Graag willen wij ons vertaal bureau onder de aandacht brengen.

    Vertaalbureau BN-TRANSLATIONS streeft naar perfectie door vertalingen (elk talencombinatie mogelijk) uitsluitend te laten uitvoeren door per opdracht geselecteerde native speakers met inhoudelijke kennis van het (specifieke) onderwerp.

    Voor aanvang van de vertaalwerkzaamheden ontvangt u een vrijblijvende offerte waarin aflevertermijn, opdrachtprijs of woordtarief en wijze van aflevering zijn opgenomen. Indien u akkoord gaat met de offerte stuurt BN-TRANSLATIONS u een opdrachtbevestiging. Na retourontvangst van de opdrachtbevestiging kan met de vertaalwerkzaamheden worden aangevangen.

    Voor aflevering van de vertaling vindt standaard een eindcontrole plaats door een tweede revisor/vertaler. Dit garandeert een optimale kwaliteit van uw eindproduct.

    Niet alleen het moedertaalprincipe, de ervaring en de vakkennis, maar ook de nauwkeurige en zorgvuldige werkwijze van onze vertalers waarborgt de kwaliteit van uw vertaling. Vanzelfsprekend worden al uw teksten en al uw informatie door ons zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld. Uw documenten zijn bij ons in goede handen. Ook onze vertalers zijn gebonden aan onze eisen met betrekking tot vertrouwelijkheid.

    Indien gewenst, tekenen we vooraf graag een geheimhoudingsverklaring, waarin we dit schriftelijk aan u bevestigen.

    Hier een greep uit de talen:

    Duits

    Engels

    Spaans

    Italiaans

    Russisch

    Chinees

    Japans

    Afrikaans

    Zweeds

    Fins

    Noors

    Frans

    Portugees

    talen uit voormalig Joegoslavië

    Greeks

    Pools

    Arabisch

    Aangezien wij niet met dure websites en advertenties werken zijn wij in staat onze klanten scherpe prijzen aan te kunnen bieden!

    Vraag nu geheel vrijblijvend een offerte aan voor een vertaling.

    Met vriendelijke groet,

    Mit freundlichem Gruß,

    With best regards,

    BN-TRANSLATIONS

    Nicole Bäcker

  • Dhr. El Bekkai Saidi

    Beste heer van Zandwijk,

    Hierbij zou ik graag mijn interesse bekend willen maken voor uw vacature. Ik ben namelijk beëdigd vertaler Arabisch en Frans met 17 jaar ervaring in allerlei gebieden, o.a. het vertalen van verschillende sites. Daarnaast ben ik definitief ingeschreven in het register van het Ministerie van Justitie (RTBV) en in de Kamer van Koophandel.

    Mocht u meer informatie willen ontvangen, dan ben ik bereid om u mijn CV te mailen.

    Met vriendelijke groet,

    Dhr. E. Saidi

    Beëdigd Vertaler Arabisch en Frans