Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Robert Nijlander

  • Ita Veen

    Ik ben op zoek naar Robert Nylander, geboren 11-05-1944.

    sofinr.440511-0018 In de jaren 1970 - 1972 werkzaam in de Haag bij EF- reizen.

    en in Sankt Anton, Oostenrijk.

    Zijn familie woonde in Stockholm, Hägersten Zweden.

    Het is mogelijk, dat hij verhuisd is naar Australië.

    Graag bericht over zijn huidige woon- of verblijfplaats.

  • marianne kuipers

    Hallo,

    Onderstaand bericht heeft niets te maken met de persoon die je zoekt, maar wellicht wil je het bericht wel even lezen, ik zoek jou!!

    Ik vraag mij het volgende af……. eind zestiger jaren begin 70 tiger jaren had ik een vriendin Ita Veen, ze woonde toen op kamers op t Seinpostduin in Scheveningen en werkte ik dacht op Ministerie van Binnenlandse Zaken. Meerdere gegevens, we bezochten samen een mannequincursus en je was nog op mijn huwelijk samen met mijn broer (gelegenheidskoppel) We zijn elkaar uit het oog verloren toen ik naar Breukelen verhuisde, je bent daar nog een paar keer geweest en toen ik zwanger raakte en het druk had met van alles en nog wat verwaterde het contact. Mijn vraag BEN JIJ DIE ITA VEEN???? zou het in dat geval enig vinden om je nog eens te spreken/te ontmoeten, groet marianne kuipers (meisjesnaam) marianne06@gmail.com——————————————————-

    > Ik ben op zoek naar Robert Nylander, geboren

    > 11-05-1944.

    > sofinr.440511-0018 In de jaren 1970 - 1972

    > werkzaam in de Haag bij EF- reizen.

    > en in Sankt Anton, Oostenrijk.

    > Zijn familie woonde in Stockholm, Hägersten

    > Zweden.

    > Het is mogelijk, dat hij verhuisd is naar

    > Australië.

    > Graag bericht over zijn huidige woon- of

    > verblijfplaats.

  • itaveen

    Hallo Marianne,

    Wat leuk dat je mij zoekt. Ik ben het inderdaad en zou het erg leuk

    vinden om weer met je in contact te komen.

    Het is toevallig dat ik je berichtje las.

    Ik heb je ook al een email gestuurd, maar dat kreeg ik terug. Waarschijnlijk

    klopte jou mailadres niet. Je had Marianne06/@gmail.com geschreven, is dat juist?

    Laat gauw wat van je horen, mijn e-mailadres heb je nu. Groetjes Ita